2021年11月1日 星期一

Ryan Woods - How I'm feeling 歌詞翻譯

Ryan Woods - How I'm feeling 歌詞翻譯




Overthinking
又想太多了

What's the meaning of it all?
有什麼意義?

One day I'll find out
有天我會發現

What used to matter
那些曾經重要

Doesn't really matter anymore
卻不再重要的

Seems like I have changed
看來是我變了吧


Where are we going?
我們要去哪?

I don't wanna be here anymore
我不想待在這裡了

I don't like the rain
我不喜歡雨天

Hypocrites and opposites
虛偽與對立

Seems like they're the same
在我看來是一樣的東西

But I wanna go back
但我好想回去


If you could get in my brain
如果你能鑽進我的腦裡

It would be easier to say
會比較好說明

How I'm feeling right now, feeling
我現在的感覺...感覺

'Cause there's too much to say
因為有太多要說的了

And I know I'll be okay
我也知道過陣子我又會回復正常

Just how I'm feeling right now, I'm feeling
只是我現在的感覺...感覺

And it'd be such a shame
會很丟臉吧

To store it all away
把它安置起來

And not unpack this baggage you left me
而不是打開你留給我的行李


And I know I'll get through it
我知道會過去的

But I don't know how
只不知如何

It's just how I'm feeling right now
這只是我現在的感覺...感覺

Feeling right now
現在的感覺


Overthinking
又想太多了

What's the meaning of it all?
有什麼意義呢?

One day I'll find out
有天我會知道

Overthinking
又想太多了

What's the meaning of it all?
有什麼意義呢?

One day I'll find out
有天我會知道的


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。