2022年2月23日 星期三

spill tab - Anybody Else 歌詞翻譯

spill tab - Anybody Else (佔有慾)歌詞翻譯


被spotify推煩了~~而且連歌手本人都吐槽這首歌很cheesy😂

I like you, don't like anybody else
我喜歡你 不是一般對別人的那種喜歡

I crave you, I will keep you to myself
我渴望你 我將佔有你


You got me hopelessly involved in something (Involved in something)
你把我牽扯到這種無望的混亂情緒

Pinning myself on floorboards
像是把自己釘在木質地板上

Hoping I won't say it, but
真不想這麼說 但


I like you, don't like anybody else (Oh-oh, oh-oh)
我喜歡你 不是一般對別人的那種喜歡

I crave you, I will keep you to myself (Oh-oh, oh-oh)
我渴望你 我將佔有你

I know I could keep you guessing
我可以欲擒故縱

But I know you want it
但我知道你的慾望

I, don't want to share you with anybody else (Anybody else, anybody else)
我 不想把你跟任何人分享


'Cause I'm a sucker for the dangerous game
越危險的遊戲我越愛

And I don't wanna be your babe
我不想當你的寶貝

Then your favorite goodbye, 'cause I-I-I
日子久了膩了 成了不帶割捨的再見


I like you, don't like anybody else
我渴望你 我將佔有你

I know I could keep you guessing
我可以欲擒故縱

But I know you want it
但我知道你的慾望

I, don't want to share you with anybody else (Anybody else, anybody else)
我 不想把你跟任何人分享


floorboards 木質地板條
favorite goodbye 應該是來自favorite hello and hardest goodbye


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。