2022年11月7日 星期一

Swimming Tapes - Set The Fire 歌詞翻譯

Swimming Tapes - Set The Fire 歌詞翻譯


歌詞滿無聊的哈哈,但旋律跟間奏我真的一聽就愛上~
但歌詞裡做的是不提倡先說齁,也不要無聊到去搶銀行~

It was an easy sell
那是個挺划算的交易

It was something else for us to do
買一個消遣

Just one match to use
只需一根火柴

We used to hang out
我們以前常常

Beside the park
在公園旁散步

We used to fall apart
我們曾有過各奔東西

And look for something new
各自尋找過新的玩意兒


The brightest thing I ever saw
我見過最燦爛的風景

Was the night that you set fire to the lot
是你縱火的那個晚上

The night you set the fire
你縱火的那個晚上


There was a way out
那有條路

Across the road
穿過街道

Across the fields
穿過那塊地

To a place that we could feel
到一個讓我們冷靜下來的地方

It wasn't hard to get to
不難到達

It wasn't far apart
也不遠

And it was at the start of the end of town
那是小鎮末日的新開始


The brightest thing I ever saw
我見過最絢麗的風景

Was the night that you set fire to the lot
是你縱火的那個晚上

We watched it burn until we were caught
我們看著它燒著 接著一起被送進警局

The night you set the fire
你縱火的那個晚上


The brightest thing I ever saw
我見過最絢麗的風景

Was the night that you set fire to the lot
是你縱火的那個晚上

We watched it burn until we were caught
我們看著它燒著 接著一起被送進警局

The night you set the fire
你縱火的那個晚上



沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。