2021年5月29日 星期六

The Kid LAROI, Miley Cyrus - WITHOUT YOU 歌詞翻譯

The Kid LAROI, Miley Cyrus - WITHOUT YOU 歌詞翻譯

我覺得這圖超可愛的()

第一次在麥莉的ig上聽到這首歌的時候我就已經心動了~(其實這首歌是在斗音上走紅的)那到底是為毛現在才翻呢?純粹是懶呀~
我覺得有麥莉的合聲真的很加分,原版。感覺要演奏這首歌很方便,只要帶上一把吉他就好了。

[Intro: The Kid LAROI]
Yeah, yeah, yeah

[Chorus: Miley Cyrus]
You cut out a piece of me and now I bleed internally
你割下一部份的我 我的心正淌著血

Left here without you, without you
我獨自走開 遠離你 遠離你

And it hurts for me to think about what life could possibly be like
光是想像一個沒有你的日子就讓我感到痛苦

Without you, without you
沒有你的日子


[Verse 1: The Kid LAROI]
I can't believe that you would up and leave me
我不敢相信你真的就這樣走掉

Fuck all of your reasons (Woah, woah)
去你他媽的一堆藉口

I lost my shit, you know I didn't mean it
我無法保持氣度 你也知道我不是故意的

Now I see it, you run and repeat it
現在我懂了 你正以相同的方式傷害我

And I can't take it back, so in the past is where we'll leave it, huh
我也不能將不好的過往收回 所以最好還是將它遺留在原地


[Pre-Chorus: Miley Cyrus]
So there I go, oh
所以我這就走

Can't make a wife out of a ho, oh
一個騷妓不能是與我共度餘生的人

I'll never find the words to say I'm sorry
我永遠不會拉下臉向你說聲抱歉

But I'm scared to be alone
但我真的好害怕孤獨


[Chorus: The Kid LAROI]
You cut out a piecе of me and now I bleed internally
你割下一部份的我 我的心正淌著血

Left hеre without you (No, no, no), without you (Ooh)
我獨自走開 離開你 離開你

And it hurts for me to think about what life could possibly be like
光是想像一個沒有你的日子就讓我感到痛苦

Without you (No, no, no), without you (No, no)
沒有你的日子


[Post-Chorus: The Kid LAROI with Miley Cyrus]
Oh-oh, woah, oh-oh, woah

Oh-oh, woah, oh-oh, woah

Without you, without you
少了你的日子

Oh-oh, woah, oh-oh, woah

Oh-oh, woah, oh-oh, woah

Without you (Without, without, without), without you
少了你的日子


[Verse 2: Miley Cyrus]
Feels like sleepin' with a ghost
與一個鬼魂共枕而眠

I called you up to let you know
我打給你讓你知道

I really wish that we coulda got this right
我真的很希望讓一切回到正軌


[Pre-Chorus: The Kid LAROI]
So here I go, oh
所以我這就走

Can't make a wife out of a ho, oh (No)
一個騷妓不能是與我共度餘生的人

I'll never find the words to say, I'm sorry
我永遠不會拉下臉向你說聲抱歉

But I'm scared to be alone (Oh)
但我真的好害怕孤獨


[Chorus: The Kid LAROI with Miley Cyrus]
You cut out a piece of me and now I bleed internally
你割下一部份的我 我的心正淌著血

Left here without you (No, no, no), without you (Ooh)
我獨自走開 離開你 離開你

And it hurts for me to think about what life could possibly be like
光是想像一個沒有你的日子就讓我感到痛苦

Without you (No, no, no), without you (No, no)
沒有你的日子


[Outro: The Kid LAROI & Miley Cyrus]
Oh-oh, woah, oh-oh, woah

Oh-oh, woah, oh-oh, woah

Without you, without you
少了你的日子


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。