2021年10月25日 星期一

Lexi Jayde - newbury park 歌詞翻譯

Lexi Jayde - newbury park 歌詞翻譯


硬地曲風,靈感滿好猜的,大概在說開了幾小時的車去見一個男的,然後那男的對她不理不睬,經過幾次在車上發瘋大叫後,發現其實是對方配不上她。


You got a lot to say for someone miles away
你有很多話想對幾英里外的人說

Another lonely afternoon in Chinatown
另一個在唐人街的孤單下午

I put my make-up on just to take it off
好像上裝的用意就是把它卸掉

Your favorite pastime is letting me down
你最喜歡的消遣就是讓我一再失望


Newbury Park's pretty far from LA
Newbury公園離洛杉磯實在有夠遠的對吧

Traffic is bad but I came anyway
交通很亂 但我還是來了

You’ll never think that I'm good enough
你總覺得我不夠好

So fuck you for wasting my love(x3)
去你的 一直浪費我的愛


I wanna burn my bed
好想把床給燒了

You ruined Radiohead
你把電台司令給毀了

Oh, what's that song called?
蛤?那首歌叫啥?

You know the one we fell in love to
你該記得我們共同喜歡的那首

I slam my door to your car
我大力的甩上車門

Every time you break my heart
每次你都讓我心碎

This should be easy, but loving you is so damn
這理應是很簡單的 但愛你實在有夠他媽


Newbury Park’s pretty far from LA
Newbury公園離洛杉磯實在有夠遠的對吧

Traffic is bad but I came anyway
交通很亂 但我還是來了

You’ll never think that I'm good enough
你總覺得我不夠好

So fuck you for wasting my love
所以去你的 一直浪費我的愛

Fuck you for wasting my love
去你的 一直浪費我的愛

Wasting my love
浪費我的愛


Sorry's just a word unless you mean it
除非你帶有誠意 對不起只是三個字的組合

Go on wasting my love
繼續浪費我的愛呀

Sorry's just a word unless you feel it
除非你帶有感情 對不起只是三個字的組合

Go on wasting my love
繼續浪費我的愛呀


Fuck you for wasting my love
去你的 一直浪費我的愛

Wasting my love
浪費我的愛

Fuck you for wasting my love
去你的 一直浪費我的愛

I'm better off without you
我沒有你更好

I'm better off without you
我沒有你更好

I'm better off without you
我沒有你更好

I’m better off without you
我沒有你更好

Fuck you for wasting my love
去你的 一直浪費我的愛


Newbury Park's pretty far from LA 查了一下Newbury公園離LA有42分鐘車程(所以在美國...應該算...少吧?




沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。