2021年2月16日 星期二

EASHA - You Make Me Feel 歌詞翻譯

EASHA - You Make Me Feel 歌詞翻譯


期待有Audio video出來的一天。
you make me feel....like a natural woman(欸不是!!


in the corner of the room
在房間的小角落

you’re watching me like poetry yeah
你盯著我看 像是在欣賞美麗的詩

and I’ve always been alone
我總是獨來獨往

but lately can’t help the excitement
但最近我已難掩興奮之情


dressing up, roaming about
打扮上裝 四處漫遊

talking prettier cause maybe you’re around
把話說的淑女些 因為你或許在附近

moving close, getting a rush
步步逼近 是時後開溜了

freaking out when you lean in and our hands touch
當彼此依偎 指尖碰觸的那刻 心臟就快跳出來了


you make me feel
你讓我感覺...

you make me feel
你讓我感覺...

and I don’t know how to act
我不知道該怎麼反應

don’t know how to be
不知道該怎麼想

colors of your love came so suddenly
屬於你愛情的姿色來得太急太快


I say jokes under my breath
我悄聲得講個笑話

that no one hears but you still laugh
沒人聽得清 而你卻笑了

we have a language of our own
好似有門屬於我們的語言

but too shy to say anything
卻害羞得把話憋在心裡


you hesitate, then compliment
你頓了一下 接著讚揚

something trivial so I won’t take offense
一些瑣事 所以我不往心裡去

and your eyes dare to hope
你的雙眼 勇敢充滿希望

never knew I had a heart someone could hold
從不知曉自己有著值得被擁抱的心


you make me feel
你讓我感覺...

you make me feel
你讓我感覺...

and I don’t know how to act
我不知道該怎麼反應

don’t know how to be
不知道該怎麼想

colors of your love came so suddenly
屬於你愛情的姿色來得太急太快


keep doing what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing to me
別停下你現在對我的攻勢

keep doing what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing
別停下你的攻勢


you make me feel, feel
你讓我感覺...

and I don’t know how to act
我不知道該怎麼反應

don’t know how to be
不知道該怎麼想

colors of your love came so suddenly
屬於你愛情的姿色來得太急太快

you make me feel
你讓我感覺...

you make me feel
你讓我感覺...

and I don’t know how to act
我不知道該怎麼反應

don’t know how to be
不知道該怎麼想

colors of your love came so suddenly
屬於你愛情的姿色來得太急太快


keep doing what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing to me
別停下你現在對我的攻勢

keep doing what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing, doing
別停下你的攻勢

what you’re doing to me
別停下你現在對我的攻勢



沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。