2019年5月27日 星期一

Jesse McCartney - Right Where You Want Me歌詞翻譯

Jesse McCartney - Right Where You Want Me(隨便妳希望我在哪)歌詞翻譯

jesse 的歌...again    2006

live:


以前覺得小傑很帥,有點像年輕的李奧納多...

                                                                           嗯~好像還好...
                                                                 
                                                                          ...小賈頭



Girl,
女孩

There's something 'bout me that you ought to know.
是時候讓你知道一些關於我的事了

I've never felt the need to lose control.
我從未覺得有必要為他人感到瘋狂

Always held on back and played it slow.
總是有所保留 放慢腳步

But not this time.
不過這一次


Baby, don't be gentle,
baby 妳的柔和使我急得發慌

I can handle anything.
我承受得起激情


Baby,
寶貝

Take me on a journey.
帶上我與妳開啟奇幻旅程

I've been thinking lately,
我最近想了一下

I could use a little time alone with you.
妳說我是否該多花一點時間陪妳?

Crazy,
癡迷

Let's do something, maybe.
做一些瘋狂的事吧

Please don't take your time,
別浪費光陰了


You got me,
我在妳身旁

Right where you want me.
隨便妳希望我在哪


Girl,
女孩

I'm gonna let you have your way with me.
用妳的方式帶我至高潮

But when you move like that,
妳的婀娜多姿讓我心曠神怡

Its hard to breathe.
難以喘息

I never thought that it could be like this,
我從來不知道妳那麼厲害

But I was wrong.
我錯了!我知道


Baby, don't be gentle,
baby,你的輕柔使我急得發慌

I can handle anything.
我承受得起激情


Baby,
寶貝

Take me on a journey.
讓我承上妳的夢幻列車

I've been thinking lately,
最近我想了一下

I could use a little time alone with you.
妳說我是否該多花些時間與妳獨處

Crazy,
瘋狂

Let's do something, maybe.
做些大人會做的事吧!

Please don't take your time,
不要在消磨時間了

You got me,
妳已成功駕馭了我

Right where you want me.
我在這,隨便妳希望我在哪


Can't explain it,
無法解釋的陷入妳締造的幸福

How you swept me off my feet, unexpectedly.
妳是如何用意想不到的方式使我為妳如此衝動

In slow motion,
放慢動作,輕輕撫著 ...despacito

My imagination's running, trying to keep my body still,
繼續我的幻想,並試著撐住

I can hardly stand the thrill.
那種幾乎無法忍受的快感


Baby, don't be gentle,
baby,你的溫和使我急得發慌

I can handle anything.
我承受得起激情


Baby,
寶貝

Take me on a journey.
讓我進入妳的幻想

I've been thinking lately,
我想了一陣子了

I could use a little time alone with you.
妳說我是否該多見見妳

Crazy,
激情

Let's do something, maybe.
無法停止的思想

Please don't take your time,
別讓我在此苦苦等待了

You got me,
妳已擁有我了

Right where you want me.
我立馬出現,隨便妳希望我在哪


swept someone off someone's feet是使某人傾心的意思

Jesse McCartney - Because You Live(因為妳的存在) 歌詞翻譯

Jesse McCartney- she's no you (她不像你)歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。