2019年7月26日 星期五

Jesse McCartney - Better With You 歌詞翻譯

Jesse McCartney - Better With You(有妳更好) 歌詞翻譯

Jesse McCartney - Better With You(有妳更好) 歌詞翻譯
所以,小傑算是復出了嗎?
有點被帥到💖

Live💗


I know it's ugly turning on the news
新聞上無情的顯示著人們的醜惡

There's people fighting over point of view
人們為了維護自己的觀點向對方做出無謂的攻擊

Sometimes it's like there's nothing left to lose
有時候看似已失去一切

And I don't know what to do
雖然對處境感到千分無奈

But I know it's better with you
但我相信有妳更好


I was a wreck when you came along
妳出現時,我的內心是一片廢墟

When there was nothing left
除了倒塌的建築,剩下的是空虛

You showed me the best
妳卻展現了最好的一面,教我振作

I'm still a mess but you hold on
我還是一團亂時妳也撐住了

Don't know just why you do
雖然我還是一片迷惘

But I know I'm better with you
但我知道有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好


For every life there is a silent cry
生命中總是有過無助地獨自啜泣

For every day there is a darker night
每天面對的是更黑暗的夜

Sometimes this life doesn't treat us right
有時候上帝是不公平的

And I don't know what to do
雖然對處境感到萬分無力

But I know it's better with you
但我相信身邊有妳更好


I was a wreck when you came along
妳出現時,我的內心是一片廢墟

When there was nothing left
除了倒塌的建築,剩下的是空虛

You showed me the best
妳卻展現了最好的一面,教我振作

I'm still a mess but you hold on
我還是一團亂時妳也撐住了

Don't know just why you do
雖然我還是一片迷惘

But I know I'm better with you
但我知道我有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好


Wherever you are it's never as dark
只要妳在我身旁,哪裡都不再黑暗

Whenever I start slipping you make all the difference
即使摔跤,妳會鼓勵我爬起來

Been there from the start no matter how hard
不管路途艱辛,妳也願意為我重新

Whatever piece is missing you know how to fix it
就算失去了什麼,妳也知道如何應對進退


I was a wreck when you came along
妳出現時,我的內心是一片廢墟

When there was nothing left
除了倒塌的建築,剩下的是空虛

You showed me the best
妳卻展現了最好的一面,教我振作

I'm still a mess but you hold on
我還是一團亂時妳也撐住了

Don't know just why you do
雖然我還是一片迷惘

But I know I'm better with you
但我知道我有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好

But I know I'm better with you
有妳更好

Jesse McCartney - Leavin'(離開)歌詞翻譯
Jesse McCartney - just so you know 歌詞翻譯
Jesse McCartney- she's no you 歌詞翻譯
Jesse McCartney - Right Where You Want Me 歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。