2020年11月21日 星期六

Girl In Red - Two Queens In A King Sized Bed 歌詞翻譯

Girl In Red - Two Queens In A King Sized Bed 歌詞翻譯




Two queens in a king-sized bed
兩個皇后躺在為國王訂製的床上

There's no mistletoe above our heads
並沒有槲寄生在頭頂上

But I'll kiss you anyway
但不管如何 我將會吻妳

On Christmas day
在這溫馨的聖誕節裡

Yeah, I'll kiss you anyway
沒錯 我將會吻妳

On Christmas day
當作甜蜜的聖誕禮物


I don't have a lot to give
我擁有的不多

But I would give you everything
但我願給妳我的一切

All my time is yours to spend
我的時間任妳消磨

Let me wrap you in with my skin, with my skin
就讓此刻的我 用肌膚好好將妳包裹吧


Two queens in a king-sized bed
兩個皇后躺在為國王訂製的床上

Like angels in the snow
像是皚皚白雪中的天使

My only wish is one more year
我唯一的願望是再一年的時間

And then I want them all
我想要完全的擁有它

Your freckled cheeks, our tangled feet
妳長滿雀斑的臉龐 我們糾纏的雙腳

The closer, the better it gets
越靠近 越是親密

So let's stay right here
所以先別急著離去

Until forever disappears
在永恆消失之前


I don't have a lot to give
我擁有的不多

But I would give you everything
但我願給妳我的一切

All my time is yours to spend
我的時間任妳消磨

Let me wrap you in with my skin, with my skin
就讓此刻的我 用肌膚好好將妳包裹吧


Two queens in a king-sized bed (Hmm)
兩個皇后躺在為國王訂製的床上

There's no mistletoe above our heads
並沒有槲寄生在頭頂上

But I'll kiss you anyway
但不管如何 我將會吻妳

On Christmas day
在這溫馨的聖誕節裡

Yeah, I'll kiss you anyway
沒錯 我將會吻妳

On Christmas day
當作甜蜜的聖誕禮物

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。