2021年7月15日 星期四

KEV - All About You Now 歌詞翻譯

KEV - All About You Now 歌詞翻譯


一首末日的時候會聽的歌~

歌詞來源:Musixmatch


If you never leave my side I promise you'll be fine
只要你不離開我 我保證我會永遠保護著你

If you stand too close the future put hand in mine
握緊我的手吧 若近在眼前的未來過於嚇人

Don't run it till we're right right here
在我們相聚前 別輕舉妄動

I will never ever show you my fear
我永遠不會在你面前展現脆弱


Come with me run with me all night
跟我來吧 今晚我將領著你奔跑

(I feel you)
(我能感覺的到你)

You can hide in between the lines
躲藏在天際之間

(I feel you)
(我感受到你了)

All you said about us you and I
你說的一些關於我們的話

(I hear you)
(我能聽得見你)

Something about to go down
某些大事即將爆發

And it's all about you now
而這一切只關於你

It's all about you now (x4)
你就是我現在的一切


I won't let you drown in tears I take you high above
我不會讓你被淚水淹沒 我將帶你遠離塵世

Just belive in what I say you never all alone
相信我說的話吧 你不會感到孤獨

Cloud you stay with me just right right here
你能在這裡陪著我嗎?

I will never ever leave you in fear
我絕對不會讓你身陷恐懼


Come with me run with me all night
跟我來吧 今晚我將領著你奔跑

(I feel you)
(我能感覺的到你)

You can hide in between the lines
躲藏在天際之間

(I feel you)
(我感受到你了)

All you said about us you and I
你說的一些關於我們的話

(I hear you)
(我能聽得見你)

Something about to go down
某些大事即將爆發

And it's all about you now
而這一切只關於你

It's all about you now (x4)
你就是我現在的一切

Come with me run with me all night
跟我來吧 今晚我將領著你奔跑

(I feel you)
(我能感覺的到你)

You can hide in between the lines
躲藏在天際之間

(I feel you)
(我感受到你了)

All you said about us you and I
你說的一些關於我們的話

(I hear you)
(我能聽得見你)

Something about to go down
某些大事即將爆發

And it's all about you now
而這一切只關於你

(Ooh ooh ooh ooh)

(It's all about you now) (x2)
全部都只關乎於你

Somethin about to go down
某些大事即將爆發

And it's all about you now
而這一切只關於你

It's all about you now (x4)
而這一切只關於你

Come with me run with me all night
跟我來吧 今晚我將領著你奔跑

(I feel you)
(我能感覺的到你)

You can hide in between the lines
躲藏在天際之間

(I feel you)
(我感受到你了)

All you said about us you and I
你說的一些關於我們的話

(I hear you)
(我能聽得見你)

Something about to go down
某些大事即將爆發

And it's all about you now
而這一切只關於你

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。