2021年7月9日 星期五

The Silent League - Breathe 歌詞翻譯

The Silent League - Breathe 歌詞翻譯


再說一次我好愛677的歌單~

Hey, I heard that you've been gone stuck inside of song
嘿 我聽說你離開了 活入了一首歌中

The realisms of a wish to entertain
願景中的現實主義是為了娛樂

A place where nothing is real
一個虛幻的世界

And you can hardly feel
一個幾乎沒有感覺的世界

You know you can't feel
你也知道你無法感受

So stay
所以留下吧

Just a little while
只要一下子就好

The thought is killing me
這種想法折磨死我了

It's killing me
折磨死我了


Just breath in the air
呼吸吧 呼吸清新的空氣

From above where you can still
一切平靜彷彿靜止

Just breath in the air
呼吸吧 呼吸新鮮的空氣

In the wind again
在微風的吹拂下享受此刻


Sure
當然啦

I know the pressure is on you
我知道你現在承受著許多壓力

To dig up something assume you
去了解那些關於你的謠言

But now you are convinced it's overthink
但現在你也學會別想太多了

The memory is of changing
回憶正在改變

Like we come up in chance
像我們偶然的相遇

In chance
突如其來的驚喜


Just breath in the air
呼吸吧 呼吸清新的空氣

From above where you can still
一切平靜彷彿靜止

Just breath in the air
呼吸吧 呼吸新鮮的空氣

In the wind again
在微風的吹拂下享受此刻


As the overture begins to climb
正當前奏曲引入高潮

As the curtain starts to rise
正當帷幕開始升起


Just breath in the air
呼吸吧 呼吸清新的空氣

From above where you can still
一切平靜彷彿靜止

Just breath in the air
呼吸吧 呼吸新鮮的空氣

In the wind again
在微風的吹拂下享受此刻


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。