2021年7月21日 星期三

John Mayer - All I Want Is to Be With You 歌詞翻譯

John Mayer - All I Want Is to Be With You 歌詞翻譯


我是為什麼要打這篇翻譯呢?因為覺得這首的旋律很像Taylor Hickson的Hold down


I can fake it and pretend
我可以掩飾 可以假裝

I don’t wanna see your face again
自己一點都不想再見到你的臉

And I can find me someone new
我可以另尋心歡

But all I want is to be with you
但我唯一想要的只有與你在一起


I can learn how to let you go
我可以學習怎麼放你走

And carry on with the one man show
獨自扛起剩下的獨角戲

I’ll fade away into the blue
我可能會慢慢淡入憂鬱

But all I want is to be with you
但我唯一想要的只有與你在一起

All I want is to be with you
只想要和你在一起


I’ll get dressed and hit the town tonight
今晚我將好好打扮 嗨翻整個小鎮

Meet some faces under neon lights
在霓虹燈下看看新的面孔

I dance alone with deja-vu
一人跳著舞卻有你在身邊的即視感

But all I want is to be with you
但我唯一想要的只有與你在一起

All I want is to be with you
只想要和你在一起


They said I’d hurt you, said I’d run
他們總說我傷害了你 是我逃脫了承諾

Just like I always do with everyone
就像我對其他人那樣

But you were different I was true
但你不一樣 我永遠以最真誠的心對你

And all I want is to be with you
而我唯一想要的只有與你在一起

All I want is to be with you
只想要和你在一起

All I want is to be with you
只想要和你在一起



All I want is(x6)
我心之所向

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。