2021年9月14日 星期二

Cannons - Bad Dream 歌詞翻譯

Cannons - Bad Dream 歌詞翻譯

一樣湊文章數齁

I bought a ticket to your show
我買了張票 來看你的演出

Did you see me? Did you know?
你有看到我嗎?你知道嗎?

I was standing in the back row
我站在後排

With the lights down low
燈光昏暗之處


I couldn't think of the right words
我想不到合適的詞語

Now it's just too late
現在一切都太晚了

Now you're somebody's baby
你是別的人的寶貝

So I'll be on my way
我也會開始我的新生活


I been living in a bad dream
我生活於一場噩夢中

I been living in a bad, bad dream
我生活於一場極可怕的噩夢裡


I wish that somebody would wake me
真希望有個人將我叫醒

Don't like this feeling, won't you shake me?
我不喜歡這種氣氛 你不將我搖醒嗎?

'Cause any more might break me
因為我恐怕無法撐到下一個鐘頭

And you'll never know
崩潰之際 你也不會發現


I couldn't think of the right words
我找不到合適的詞語

Now it's just too late
現在一切都太晚了

Now you're somebody's baby
你是別的人的寶貝

So I'll be on my way
我也會開始我的新生活


I been living in a bad dream
我生活於一場噩夢中

I been living in a bad, bad dream
我生活於一場極可怕的噩夢裡

Sleepwalking through a sad scene
夢遊過一場悲戲

I been living in a bad, bad dream
我生活於一場極可怕的噩夢裡


I been living in a bad dream
我生活於一場噩夢中

I been living in a bad, bad dream
我生活於一場極可怕的噩夢裡

Sleepwalking through a sad scene
無意識地穿梭過一場悲戲

I been living in a bad, bad dream
我生活於一場極可怕的噩夢裡

I been living in a bad dream
我生活於一場噩夢中



沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。