2019年10月19日 星期六

Sasha Sloan - At least i look cool 歌詞翻譯

Sasha Sloan - At least i look cool(但至少我看起來很酷)歌詞翻譯

Sasha Sloan - At least i look cool(但至少我看起來很酷)歌詞翻譯
圖片源自網路


被上流社會虛假的表面搞到很頭痛,也知道自己不喜歡,但還是得顧形象啊~



I drive a car that doesn't work
我開著已爆廢的車

I shop at Target for my shirts
在百貨公司買衣服

And when I pay my rent it hurts
付帳時心好像被割了一樣

But I got invited to this thing so
但我受邀去一場派對

I think tonight I'm going out
所以今晚會出門

I'm getting off my shitty couch
離開我的臭沙發

Ready to fuck my bank account
不破產不歸

And I'm not myself
雖然想起來挺不像自己的



But at least I look cool
但至少我看起來很酷

At some house in Malibu
在馬里布的某間豪宅

Taking pictures by the pool
在泳池邊拍照 假裝很開心

Doing things I never do
幹一些從未做過的壞事

But at least I look cool
但至少我看起來很酷



Oh God, I think I might throw up
我的老天啊 我要吐了

Don't even know what's in my cup
甚至不知杯子裡裝的是什麼

And I'll admit‚ this kinda sucks
說真的 一整天都爛透了

But before I leave‚ I know I gotta
但在我離開前

Find somewhere dope that I can pose (Ah-ah)
我得找個很屌的地方擺姿勢

Adjust my hair‚ adjust my clothes (Ah-ah)
撥撥頭髮 抖抖襯衫

So I can get that fire post
我的貼文才會有人按讚

And it's all for show
反正就是些表面功夫



But at least I look cool
但至少我看起來很酷

At some house in Malibu
在馬里布的某間豪宅

Taking pictures by the pool
在泳池邊拍照 假裝很開心

Doing things I never do
幹一些從未做過的壞事

But at least I look cool
但至少我看起來很酷

At some house I can't afford
在某間我攀不起的豪宅

Blacked out on the tennis court
暈倒在網球場

Honestly, I'm kinda bored
說真的 那樣很無聊

But at least I look cool
但至少我看起來很酷



I just lied about my age
騙別人自己18歲

Nobody even knows my name
反正沒人知道我是誰

Got an UberPool on the way (Shh)
搭著Uber回家吧



But at least I look cool
但至少我看起來很酷

At some house in Malibu
在馬里布的某間豪宅

Taking pictures by the pool
在泳池邊拍照 假裝很開心

Doing things I never do
幹一些從未做過的壞事

But at least I look cool
但至少我看起來很酷

At some house I can't afford
在某間我攀不起的豪宅

Blacked out on the tennis court
暈倒在網球場

Honestly, I'm kinda bored
說真的 那樣很無聊

But at least I look cool
但至少我看起來很酷


dope 原本是指迷幻藥或麻醉劑,後來變為形容一件是情很酷,很屌
Adjust 調整(v.)
Blacked out 暈厥 停電


Sasha Sloan - Dancing With Your Ghost 歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。