2019年10月1日 星期二

Noah Cyrus, Gallant - Mad at You 歌詞翻譯

Noah Cyrus, Gallant - Mad at You (對你生氣)歌詞翻譯

Noah Cyrus, Gallant - Mad at You (對你生氣)歌詞翻譯


這首歌大概是在講Noah和前男友Lil Xan吧~分手原因大家看了都傻眼,這裡就不多說啦,因為我和她老姊一樣一直都不太喜歡Lil Xan



Mad, mad at you(x4)
生你的氣



We need to talk, you just say, "I don't want to start a fight"
我們需要談話 但你卻說你不想開啟一段爭端

But the minute it gets to my lips, I can feel my tongue is tied
正要開口 舌頭誠實的打住了

And my eyes start to water, but I can't stop you when you lie
眼淚盈盈 當你說謊時是忍不住(低落)的

Baby, we need to talk 'cause I think that it's time I walk away
寶貝 我們需要溝通 因為我認為是我時候離開了

Before you start calling my name
在你呼喊我的名字前

'Cause when you start begging me to stay
因為當你懇求我留下時



It's gonna be hard as hell
會如地獄般的難受

And baby, you know me well
寶貝 你太了解我了

No matter what you do
不論你做了什麼

I can never be mad at you
我還是無法生你的氣

And you only love yourself
你是只愛自己的自私鬼

For me, there's no one else
但對我來說 你是我的唯一

No matter what you do
不論你做了什麼

I can never be mad, mad, mad at you
我還是無法生你的氣

Mad, mad at you
我還是無法生你的氣



Baby, you were the one who convinced me to run into your arms
寶貝 你是那個刺激我奔向我想要的人啊

Oh, but now that you got me, it's easy to want another love
但你擁有我後 又想另尋新歡

Thinking that you'll find a better one
還期待找到更好的對象

And I'll sit here waiting until you're done
我會坐在這看你完成



It's gonna be hard as hell
但這會如地獄般的難受

And baby, you know me well
寶貝 你太了解我了

No matter what you do
不論你做了什麼

I can never be mad at you
我還是無法生你的氣

And you only love yourself
你是只愛自己的自私鬼

For me, there's no one else
但對我來說 你是我的唯一

No matter what you do
不論你做了什麼

I can never be mad, mad, mad at you
我還是無法生你的氣

Mad, mad at you
我還是無法生你的氣



Mad, mad at you (x4)
生你的氣



Oh, you love me (want me)
你愛我(想要我)

You need me (need me)
你需要我(需要我)

And they say it's so easy to leave me
人們說 擺脫我很容易

You had me right under your skin
你讓我靠在你肩上

But I let you in
我向你敞開了心扉



It's gonna be hard as hell
會如地獄般的難受

And baby, you know me well
寶貝 你太了解我了

No matter what you do (do, babe)
不論你做了什麼

I just can't be mad, mad, mad at you
我就是無法生你的氣

And you only love yourself
你是只愛自己的自私鬼

For me there's no one else
但對我來說 你是我的唯一

No matter what you do (no matter what you do)
不論你做了什麼

I can never be mad, mad, mad at you (I can never be mad)
我就是無法生你的氣

You
你啊

Mad, mad at you
生你的氣

Mad, mad at you (you)
生你的氣


Noah Cyrus - Lonely 歌詞翻譯


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。