2019年12月7日 星期六

Grace VanderWaal - Intro 歌詞翻譯

Grace VanderWaal - Intro 歌詞翻譯

Grace VanderWaal - Intro 歌詞翻譯
圖片源自網路


所以,這是一首Intro(專輯中的第一首歌),然後叫Intro(Gucci Shoes),個人覺得是一首小廢歌。



I just bought some new Gucci shoes
我剛買了幾雙Gucci的鞋子

Wasted my college funds just to look cute
浪費了大學學費只為了看上去可愛

Forty minutes to look like I did it in two
花了四十分鐘打扮了兩分鐘的隨興感

Maybe I am vain, so are you
也許我太在乎外界眼光了 你也是


Hey

And I want it for free
而且我想要免費的

Yeah, I wish that I was free
對 我也希望我不值錢

I wonder if anybody sees what I see
我開始思考是否有人懂我的觀點

And na-na-na-na-lee



Why do I care? Why do I? Well, I don't know
我為何在乎?為什麼?好吧 我不知道

Why do I care? Why do I care? Why do I?
我為何在乎?我為何在乎?為什麼

Why do I care? Why do I? Well, I don't know
我為何在乎?為什麼?好吧 我不知道

Why do I care? Why do I care? Why do I?
我為何在乎?我為何在乎?為什麼

Why do I care? Why do I? Well, I don't know
我為何在乎?為什麼?好吧 我不知道

Why do I care? Why do I care? Why do I?
我為何在乎?我為何在乎?為什麼

Why do I care? Why do I? Well, I don't know
我為何在乎?為什麼?好吧 我不知道


So I got a new wig, got some new clothes
所以我買了新的假髮 新的衣服

Then made some new friends that I don't even know
交了一群自己不認識的朋友

And I got a new wig, got some new clothes
然後再買新的假髮 新的衣服

I learned a new dance, got a new nose
我學會了新的舞步 給人做了個新鼻子


And I don't even care, I don't even care
而我一點也不在意 我不在乎

No, I don't even
不 我不在乎

I don't even care, I don't even
我一點也不在意 我不在乎

No, no, no, no
不 不 不 不

And I don't even care
我不在乎

And I don't even care
我不在乎

And I don't even
而我一點都不

I don't even
一點都不


Yeah, I wish that I was free那句是我亂翻的,反正沒有人懂我的觀點嘛!


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。