2020年8月20日 星期四

Clairo-Sofia 歌詞翻譯

Clairo-Sofia 歌詞翻譯


這首歌真的挺可愛的,又配上Clairo的歌聲😍😍,是說雖然我一直挺喜歡Clairo,但第一次聽到這首歌是Renee and Andrew Foy的影片,她們的聲音著的超適合bedroom pop的,剛好我最近很喜歡聽bedroom pop^^


I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

If only to say you're mine
將"妳是我的"這四個字說出口

Sofia, know that you and I
蘇菲亞 妳要知道我們兩個

Shouldn't feel like a crime
不該活的像囚犯

I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

If only to say you're mine
將"妳是我的"這四個字說出口

Sofia, know that you and I
蘇菲亞 妳要知道我們兩個

Shouldn't feel like a crime
不該活的像囚犯


You know I'll do anything you ask me to
妳知道只要妳一聲令下 沒有什麼我不願去做

But, oh my God, I think I'm in love with you
但 老天 我想我不小心愛上妳了

Standing here alone now
一個人在這裡站著

Think that we can drive around
心卻恍神到陪妳開車逍遙

I just wanna say
我只想對妳說

How I love you with your hair down
我多喜歡妳將頭髮放下的樣子

Baby, you don't gotta fight
寶貝 妳不需要再奮力抵抗了

I'll be here 'til the end of time
我會在這裡 永不離你而去

Wishing that you were mine
真希望我能擁有你

Pull you in, it's alright
將妳拉近懷中 告訴妳不會有事的


I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

If only to say you're mine
將"妳是我的"這四個字說出口

Sofia, know that you and I
蘇菲亞 妳要知道我們兩個

Shouldn't feel like a crime
不該活的像囚犯



Honey, I don't want it to fade
甜心 我不想要感情慢慢消逝

There's things that I know could get in the way
這些外界的俗事可真能干擾到我們

I don't want to say goodbye
我不想說再見

And I think that we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難


I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

If only to say you're mine
將"妳是我的"這四個字說出口

Sofia, know that you and I
蘇菲亞 妳要知道我們兩個

Shouldn't feel like a crime
不該活的像囚犯


I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

(I think we could, I think we could do it
We could, we could, do it)
(我想我們可以克服的)

I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

(Sofia, know that you, you, you and I
Shouldn't feel like a crime)
(蘇菲亞 妳要知道我們兩個不該活的像囚犯)

I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

(Sofia, know that you and I
Shouldn't feel like a crime)
(蘇菲亞 妳要知道我們兩個不該活的像囚犯)

I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

(Sofia, know that you, you, you and I
Shouldn't feel like a crime)
(蘇菲亞 妳要知道我們兩個不該活的像囚犯)

I think we could do it if we tried
我想若我們努力 這應該不太難

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。