2020年8月27日 星期四

Girl In Red - Rue 歌詞翻譯

Girl In Red - Rue 歌詞翻譯



I remember you couldn't stop crying
我記得妳無法停止哭泣

You found me when I thought I was dying
妳找到我那時 我只是苟延殘喘

Believe me when I say
請妳相信我的一言一語

I tried so hard to change
我是多麼努力去改變

All the crazy shit I made you do
所有我逼妳去做的鳥事

The long nights you held me through
妳伴我走過的漫漫長夜

Believe me when I say
請妳相信我的一言一語

I could never be saved
我是無法被拯救的

Be saved
被拯救的...


Yeah, I tried
我試著

To get it off my mind
將它踢除我的腦海

To leave that all behind
將一切遠遠拋下

Don't wanna make it worse
不想讓事情變得更糟

I'm gonna make it work
想讓它步回正軌

Yeah, I tried
嗯 我努力試過了

To get it off my mind
將它踢除我的腦海

To leave that all behind
將一切遠遠拋下

Don't wanna make it worse
不想讓事情變得更糟

I'm gonna make it work
想讓它步回正軌


I rеmember you stayed up all night
我記得妳熬到半夜

To make sure I was alright
確認我安然無恙

Believe me when I say
妳相信我的一言一語

I would have done the same
我也會為妳做同樣的事

I hate the way my brain is wired
我討厭我極於渴望的樣子

Can't trust my mind, it's such a liar
我不能信任我的心 它永遠是個謊子

Believe me when I say
請相信我說的話

I can't carry the weight
我無法承擔壓力

The weight
我無法承擔責任


Yeah, I tried
我試著

To get it off my mind
將它踢除我的腦海

To leave that all behind
將一切遠遠拋下

Don't wanna make it worse
不想讓事情變得更糟

I'm gonna make it work
想讓它步回正軌

Yeah, I tried
嗯 我努力試過了

To get it off my mind
將它踢除我的腦海

To leave that all behind
將一切遠遠拋下

Don't wanna make it worse
不想讓事情變得更糟

I'm gonna make it work
想讓它步回正軌


Oh, I will make it work, I make it work, I make it work (x2)
我會試著讓它步回正軌

Oh, I just left the dirt, yeah, off the curb, I'll do the work
我突破枷鎖 脫離控制 我會承擔

Oh, I, I'm so disturbed, can't fix the hurt, can't fix the hurt
我傷痕累累 無法修復 無法癒合


Yeah, I tried
嗯 我努力試過了

To get it off my mind
將它踢除我的腦海

To leave that all behind
將一切遠遠拋下

Don't wanna make it worse
不想讓事情變得更糟

I'm gonna make it work
想讓它步回正軌


Yeah, I tried (x4)
我試著 又試著

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。