2019年8月27日 星期二

Demi Lovato -The Middle 歌詞翻譯

Demi Lovato -The Middle 歌詞翻譯

Demi Lovato -The Middle 歌詞翻譯


不覺得這張專輯曲風都很怪異嗎?...又有點吵...但這個聲線,這個音域,是我望塵莫及的...

基本上就是亂翻,有錯誤拜託通知~


I knew where I was going when you left the room
我知道你走後我有自己該去的地方

You're the kinda guy that makes me want to
但你是那種會讓我

Follow through to you
直直跟過去的男生

I've been trying to leave you for the longest time
我測試著自己能不在你身邊多久

The second that I saw you I just knew I found my right guy
但遇見你的那秒鐘,我已知道你是那個會陪我共度餘生的男人



I like it (x6)
我喜歡這樣

I wanna crash
我想談戀愛

I wanna fall
我想墜入愛河

I wanna be somewhere in the middle.
我想要成為你生活中的一部份

Somewhere in the middle
一生的中心



Something
有些過往

It's better than nothing
總比沒有過好吧

I just need a little
只想要一點

I just need a little cause I
一點你的注意

Don't wanna be nowhere
哪兒都不想去

But somethings makin' me go there
但某種莫名的力量

Somewhere in the middle with you
直直將我拉到你身旁



I like it (x6)
我喜歡這樣


Losing my direction,
失去我的放向

That's the way it should be
是這種感覺嗎?

Feeling a connection
當你與別人有了連結

When you're standing next to me
當你站在我身邊

I wanna be rolling
心中盪漾著

I just wanna be rolling with you.
與你一起感受心中的波動

All of the things you say
你所有的甜言蜜語

I like it
我好喜歡~

Taking me far away
帶著我私奔吧

I like it
我會喜歡的



I wanna crash
我想談戀愛

I wanna fall
我想墜入愛河

I wanna be somewhere in the middle.
我想要成為你生活中的一部份

Somewhere in the middle
一生的中心



Something
有些過往

It's better than nothing
總比沒有過好吧

I just need a little
只想要一點

I just need a little cause I
一點你的注意

Don't wanna be nowhere
哪兒都不想去

But somethings makin' me go there
但某種莫名的力量

Somewhere in the middle with you
直直將我拉到你身旁



Baby you take me
寶貝帶著我

You wanna take me from this crazy place
帶著我到沒去過的地方

Baby
寶貝

Cause I just need a little
我只需要一點機會

I just need a little
一點小小的

Somewhere in the middle with you
能成為你生命中一部份的機會



I wanna crash
我想談戀愛

I wanna fall
我想墜入愛河

I wanna be somewhere in the middle.
我想要成為你生活中的一部份

Somewhere in the middle
一生的中心



Something
有些過往

It's better than nothing
總比沒有過好吧

I just need a little
只想要一點

I just need a little cause I
一點你的注意

Don't wanna be nowhere
哪兒都不想去

But somethings makin' me go there
但某種莫名的力量

Somewhere in the middle with you
直直將我拉到你身旁


Crash
暗戀著

Fall
墜入愛河

I like it I like it
我好喜歡

Somewhere in the middle with you
成為你的一部份



Demi Lovato - Gonna Get Caught 歌詞翻譯
Demi Lovato - Stronger 歌詞翻譯
Demi Lovato - Party 歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。