2019年8月15日 星期四

Noah Cyrus & MAX - Team 歌詞翻譯

Noah Cyrus & MAX - Team(你的那隊) 歌詞翻譯

Noah Cyrus & MAX - Team(你的那隊) 歌詞翻譯

歌詞版☝☝
不插電版☝☝
2018釋出的單曲,超好聽的!雖然不識很懂MV在幹嘛~😅
我會總永遠在你的身邊,不管高潮或低潮,我會為你開心,我會為你落淚,請你相信我,讓我成為你的依靠~

Noah Cyrus - July 歌詞翻譯
Noah Cyrus & Tanner Alexander - Lately 歌詞翻譯


Look at me
看著我,好嗎

You think that I'm tryin' to fight ya
不要認為我想跟你吵架

But I'll always be on your side, yeah
因為我永遠在你那邊

Oh oh oh


You know me
你了解我,對吧

Why you always on defense then?
為什麼還要對我有所防備

Making me feel like you're fenced in
讓我覺得你將我隔絕在外

Oh oh oh, yeah


How many times do I have to convince you that I'll always be on your team?
我到底要說服你幾次,我永遠在你那隊

You're runnin' your mouth and you're talking about me, but things aren't always what they seem
你批哩啪啦講個不聽,說著我的不是,但事情總是比表面複雜


So whenever you're losin'
所以不管你何時感到挫折

I'll celebrate ya
我一樣慶祝你的勇氣

Appreciate ya
我仍然感激你的嘗試

I'll get you up on your feet
我會陪伴你重新爬出谷底

Whenever you're winning
不管你何時得到勝利

I'll give you strength, boy
我仍然為你加油打氣

And I'll cheer your name, girl
我會高聲叫喊你的名字

'Cause I'll always be on your, I'll always be on your team
因為我永遠在你這隊

Yeah, I'll always be on your team
沒錯!我會永遠站在你這邊


Look at me
看著我

Baby, you know that I'm no angel
我不像天使那麼好脾氣

I know I'm a lot to handle
我也知道我很難搞

Oh, woah-oh, yeah

But you know me
你了解我,對吧

When I love you, I love you harder
我愛你,而且只會會更認真的愛你

With all of my, all of my heart, yeah
全心全意

Oh oh oh



So whenever you're losing (losing)
所以不管你何時感到挫折

I'll celebrate ya (l'll celebrate)
我一樣慶祝你的勇氣

Appreciate ya (appreciate ya)
我仍然感激你的嘗試

I'll get you up on your feet
我會陪伴你重新爬出谷底

Whenever you're winning (winning)
不管你何時得到勝利

I'll give you strength, girl
我仍然為你加油打氣

And I'll cheer your name, boy
我會高聲叫喊你的名字

'Cause I'll always be on your, I'll always be on your team
因為我永遠在你這隊,永遠

Your team (oh yeah)
你的身邊

Your team (oh yeah)
你的立場

Ya, I'll always be on your team (oh yeah)
對!我永遠在你的這隊

Your team (oh yeah)
你的那邊


How many times do I have to convince you that I'll always be on your team?
我到底要說服你幾次,我永遠在你那隊


So whenever you're losing (losing)
所以不管你何時感到挫折

I'll celebrate ya
我一樣慶祝你的勇氣

Appreciate ya (appreciate ya)
我仍然感激你的嘗試

I'll get you up on your feet
我會陪伴你重新爬出谷底

Whenever you're winning
不管你何時得到勝利

I'll give you strength, boy
我仍然未你加油打氣

And I'll cheer your name, girl
我會高聲叫喊你的名字

'Cause I'll always be on your, I'll always be on your team (oh yeah)
因為我永遠在你這隊,永遠

Yeah, I'll always be on your team (oh yeah)
沒錯!我會永遠站在你這邊

And I'll always be on your, I'll always be on your team (oh yeah)
因為我永遠在你這隊

Yeah, I'll always be on your team
沒錯!我會永遠站在你這邊

I'll always be
永遠

'Cause I'll always be on your, oh, I'll always be on your team
因為我永遠在你這隊

Yeah, I'll always be on your team
永遠站在你這邊


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。