2019年8月8日 星期四

Noah Cyrus - July 歌詞翻譯

Noah Cyrus - July(七月) 歌詞翻譯



不插電☝☝

Noah Cyrus & MAX - Team 歌詞翻譯

麥莉的小妹Noah基本上無預警發出的新歌,到現在才有空打翻譯~
...最近的歌都好好聽





I've been holding my breath
我屏著氣息

I've  been counting to 10
給自己十秒鐘冷靜

Over  something you said
為了你說的幾句話

I've been holding back tears
努力讓淚水不奪眶而出

While you're throwing back beers
當你在旁發了瘋似的扔著酒瓶

I'm  alone in my bed
我孤單一人在床


You  know I, I'm afraid of change
你知道我害怕去改變

Guess that's why we stay the same
這大概是我們還在一起的唯一一個原因吧



So  tell me to leave
所以說出口吧

I'll pack my bags, get on the road
我會打包行李,馬上走人

Find someone that loves you
為自己找一個新女友吧

Better than I do, darling, I know
一個比我更好的女人

'Cause  you remind me every day
因為和你在一起的每一天

I'm not enough, but I still stay
只是提醒著我我還不夠好,雖然我還是選擇留下


Feels like a lifetime
覺得每一天的意義

Just tryna get by
只在於等待下一天

While we're dying inside
內心漸漸空虛

I've done a lot of things wrong
我犯過很多錯

Loving you being one
愛上你是其中一個

But I can't move on
我卻遲遲無法忘懷


You  know I, I'm afraid of change
你知道我害怕去改變

Guess that's why we stay the same
這大概是我們還在一起的唯一一個原因吧


So  tell me to leave
所以說出口吧

I'll pack my bags, get on the road
我會打包行李,馬上走人

Find someone that loves you
為自己找一個新女友吧

Better than I do, darling, I know
一個比我更好的女人

'Cause  you remind me every day
因為和你在一起的每一天

I'm not enough, but I still stay
只是提醒著我我還不夠好,雖然我還是選擇留下


If you want me to leave
如果你希望我離開

Then tell me to leave and, baby, I'll go
說出口拜託,我忍受不了你心中默默含著委屈


You remind me every day
我還是配不上你吧

I'm not enough, but I still stay
我知道,但還是捨不得離去



延伸閱讀:
  1. Ghost歌詞翻譯
  2. I Got So High That I Saw Jesus歌詞翻譯
  3. Liar歌詞翻譯
  4. Lonely歌詞翻譯
  5. Young & Sad歌詞翻譯
  6. July歌詞翻譯
      July(ft. Leon Bridges)歌詞翻譯
  7. Wonder Years(ft. Ant Clemons)歌詞翻譯
  8. The End of Everything歌詞翻譯


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。