2020年5月19日 星期二

JoJo-Bad Habit 歌詞翻譯

JoJo-Bad Habit 歌詞翻譯




Feed me love, sex, and drugs
給我愛、性、藥物

Bring me more, it ain't enough
給我多一些 這還不夠

Tell I'm pretty, yeah, I need that
告訴我我是個美人呸子 我需要自信

Think I'm too sober, where the weed at?
覺得我太清醒 大麻在哪呢?

Pay me attention
注意力請放在我身上

Give me any and everything to forget all that I'm missing
為我掏空口袋 讓我忘記我不曾擁有的

I know I'd rather be anywhere but here with me
我知道我最不想要的就是在這裡與自己待著

Here I am stuck in reality
在這裡 是現實的囚犯

Gotta leave for my sanity
得為我的理智逃開

'Cause the mirror won't lie to me no more
鏡子不會對我說謊 而是映照出事實

And I can't hide from me no more
我不能在逃避自己了


Everything, everything, everything
所有事...

Everything, yeah

Everything, everything, yeah

Everything to forget
所有該忘記的事

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。