2020年5月19日 星期二

JoJo-So Bad 歌詞翻譯

JoJo-So Bad 歌詞翻譯



聽到這首歌大概就知道這專輯在寫什麼了吧


Look, boy, look at me now
看 男孩 看著我吧

Do it, do it, do it
看吧 摸吧 做吧

Gimme all of your power
給我你的所有精力

I'll never expose you
我不會揭露你的

Never use your love in vain
別讓在血管中沸騰的愛液釋出

Do it, do it, do it
看吧 摸吧 做吧

Then can we do it again?
接著我們可以在做一次嗎?


Does she know you like it in the morning?
她知道你喜歡早晨時的甜蜜問候嗎?

Know you cum without a warning?
在沒有警告的情況下高潮

Know you smile when you're performing?
在精彩演出中面帶微笑

Oh, baby, does she need to know that?
寶貝 她得知道這些嗎

You can need it so bad, need it so bad
你是如此需要它 欲罷不能

You say you love her, but you need me so bad
你說你愛她 但你又是多麼需要我

Need it so bad, need it so bad
你是如此需要它 欲罷不能

Don't think you love her if you need me so (Bad)
你真的愛她嗎?你是多麼需要我


I'll be in the trench coat (Mmm)
我會穿著風衣

Back of the bar, in the shadows (Oh)
酒吧的後台 陰影之下

We can keep it simple, wear your hat low (Mmm)
我們可以不讓這事變得複雜 帽子遮住帥氣臉龐

Act like you don't know me
假裝我們互不相識

If they ask you, if they ask you
若他們問起 若他們問起


Come, come with me now
別害羞 跟著我走吧

Move before we lose it
在這份感覺消逝之前

And the silence gets loud
寧謐的空氣變得吵雜

I will always want you
我會永遠渴望著你

And keep letting you in
讓你進入我的心房

Take it, take it, take it
看著 摸著 做著

Let's feel it again
再次感受歡愉


Does she know how you like to get dirty?
她知道你喜歡下流的刺激嗎?

Know how much you like to hurt me?
你多喜歡傷害我

You don't ever have to worry
你不需要擔心

Oh, baby, she don't need to know that
寶貝 她不需要知道這些

You can need it so bad, need it so bad
你是多麼需要它 欲罷不能

Don't think you love her if you need me so bad
你真的愛她嗎?你是多麼需要我

Need me so bad, need it so bad
多麼需要我 多麼需要我

You say you love her, but you need me so (Bad)
你真的愛她嗎?但你又多麼需要我


I'll be in the trench coat
我會穿著風衣

Back of the bar, in the shadows
酒吧的後台 陰影之下

We can keep it simple, wear your hat low
我們可以不讓這事變得複雜 帽子遮住帥氣臉龐

Act like you don't know me
假裝我們互不相識

If they ask you, if they ask you (Oh)
若他們問起 若他們問起

I'll be in the trench coat (Mmm)
我會穿著風衣

Back of the bar, in the shadows (Oh)
酒吧的後台 陰影之下

We can keep it simple, wear your hat low (Mmm)
我們可以不讓這事變得複雜 帽子遮住帥氣臉龐

Act like you don't know me (Act like you don't know)
假裝我們互不相識

If they ask you, if they ask you
若他們問起 若他們問起


You want it bad, bad, bad, bad, bad
你是如此渴望

I want it bad, bad, bad, bad, bad
我也深有同感

You want a bed, bed, bed for the summer
你想要夏日中的一晚歡愉

You're just my late night friend undercover
你只是我不露臉的夜間炮友

(Need it so bad, need it so bad)x4
如此渴望 如此渴望

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。