2020年1月11日 星期六

Selena Gomez ft. 6LACK - Crowded Room 歌詞翻譯

Selena Gomez ft. 6LACK - Crowded Room (擁擠的房間)歌詞翻譯

Selena Gomez ft. 6LACK - Crowded Room (擁擠的房間)歌詞翻譯


這首歌是Bebe Rexha寫的喔!看別人的留言,蠻多人在這張專輯裡都比較喜歡這首。儘管在人群中,我的眼裡只有你。



Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你


It started polite, out on thin ice
一切開始的小心 如履薄冰

'Til you came over to break it
直到你的來臨 冰層從此碎裂

I threw you a line and you were mine
我幫你畫下界線 從此以後你便只屬於我

Yeah, I was afraid, but you made it safe
我曾感到害怕 是你給了我安全感

I guess that is our combination
我猜這便是我們完美的融合吧

Said you feel lost, well, so do I
你說你感到迷失 嗯 我也是


So won't you call me in the morning?
所以今早你會打電話給我嗎?

I think that you should call me in the morning
我會希望你打電話給我

If you feel the same 'cause
若你對我也有相同的感覺 因為


Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你


Engulfed in the flames
被欲火席捲

Engulfed in the shame
被羞恥吞噬

Betrayed by your imagination
被幻想背叛

In over my head, but that's alright
全是自己自導自演 但沒差


So won't you call me in the morning?
所以今早你會打電話給我嗎?

I think that you should call me in the morning
我會希望你打電話給我

If you feel the same 'cause
若你對我也有相同的感覺 因為


Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room (Oh)
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你


The world keeps on spinning, but I ain't dizzy yet, yeah
世界不停旋轉著 但我並未感到暈眩

The more that you give, give, give, give, the more that you get
付出的越多 得到的越豐富


It's just us two in the crowd, we feel alone
雖然人群熙攘 卻像兩人獨處

I turn every chair that you sit in into a throne
我會讓每張椅子變成寶座供你休憩

Not too many of 'em put it down like me
全天下沒幾個男人會這麼貼心吧

I say it humbly, but they don't wear the crown like me
我謙虛的說 但他們卻不像我出身貴重

It's all in your eyes, locked, loaded, we were rolling
這都顯示在你眼中 封閉 濃情滿溢 我們愛得火熱

You make the whole room feel slow-motion
整個房間只有咱倆都被切換成慢動作

You make me feel like I'm drowning in a potion
你讓我感覺自己浸在魔法藥水中

Closed off, tryna get a little open
被封鎖的情意 嘗試敞開心房

The more that I give, the more that I get
付出的越多 得到的越豐富

So baby, I'ma call you in the AM
所以 寶貝 我會在早上打電話給你

You're down for my love, honey, say when
你將會是我一生摯愛 甜心 準備好時告訴我

I be waitin' on my time 'cause I'm patient
我願意為你等待 我是很有耐心的


Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝 只有我和你

Just us two
就我們倆

Even in a crowded room
即使是在個壅擠的小房間

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝 只有我和你



延伸閱讀
  1. Rare歌詞翻譯
  2. Dance Again歌詞翻譯
  3. Look At Her Now歌詞翻譯
  4. Lose You To Love Me歌詞翻譯
  5. Ring歌詞翻譯
  6. Vulnerable歌詞翻譯
  7. People You Know歌詞翻譯
  8. Let Me Get Me歌詞翻譯
  9. Crowded Room歌詞翻譯
10. Kinda Crazy歌詞翻譯
11. Fun歌詞翻譯
12. Cut You Off歌詞翻譯
13. A Sweeter Place歌詞翻譯
14. Feel Me歌詞翻譯
15. Boyfriend歌詞翻譯
16. Souvenir歌詞翻譯
17. She歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。