2020年2月21日 星期五

Selena Gomez - Feel Me 歌詞翻譯

Selena Gomez - Feel Me 歌詞翻譯

Selena Gomez - Feel Me 歌詞翻譯


好的,我也不曉得這首歌為什麼突然出現了,害我得停下手邊追劇這個工作...
話說,這首歌歷史也算久遠了,2016在演唱會唱過,2017年時在網路上出現過,只是到今年才以最終版本正式發布,收錄於專輯Rare中。



No one love you like I love ya
沒有人像我一樣愛著你

Never cheat, never lie
從不欺騙 互相坦承

Never put no one above ya
總是把你放在第一順位

I gave you space and time
我給過你空間和時間

And now you're telling me you miss it
而你現在告訴我你想念這一切

And I'm still on your mind
我仍住在你的腦海裡

We were one in a million
我們是百萬中選一

And love is hard to find
我們的愛情是如此難得可貴


Do you stay up late
你熬了一整晚

Just so you don't dream?
為的是不被噩夢侵襲嗎?


Every time your lips touch another
每當你親吻新歡

I want you to feel me
我想要你感到後悔

I want you to feel me
後悔放棄我們的美好

Every time you dance with somebody
每當你慢舞新歡

I want you to feel me
我想要你感受到我

I want you to feel me
感受到我的監視


Do your days get a little bit longer?
你的日子是否過得更加漫長沉重?

Nights get a little bit colder?
夜晚是否更加嚴寒?

Heartbeat a little bit louder?
心是否跳得更加緊張?

Hah-ah-ah-ah-oh (Do you feel me?)
你能感受到我嗎?

Days get a little bit longer? (Feel me)
日子更加漫長沉重?

Nights get a little bit colder? (Feel me)
夜晚更加嚴寒?

Heartbeat a little bit louder?
心感到更加不安?

Hah-ah-ah-ah-oh



When you're running, who you run to?
當你位壓力逃亡時 你會奔向誰?

Where do you go to hide?
你會躲在哪裡?

When she ain't giving you enough to
當她無法給你足夠的

Get you through the night
讓你撐過這個夜晚

Won't be caught up in the middle
我不會為了你的快樂或痛苦

Of your highs and your lows
而因此心煩 亂了分寸

Baby, 'long as you're not with me
寶貝 只要你不是在我身邊

You'll always be alone
你永遠是孤獨的


Do you stay up late
你熬了一整晚

Just so you don't dream?
為的是不被噩夢侵襲嗎?


Every time your lips touch another
每當你親吻新歡

I want you to feel me
我想要你感到後悔

I want you to feel me
後悔放棄我們的美好

Every time you dance with somebody
每當你慢舞新歡

I want you to feel me
我想要你感受到我

I want you to feel me
感受到我的監視


Do your days get a little bit longer?
你的日子是否過得更加漫長沉重?

Nights get a little bit colder?
夜晚是否更加嚴寒?

Heartbeat a little bit louder?
心是否跳得更加緊張?

Hah-ah-ah-ah-oh (Do you feel me?)
你能感受到我嗎?

Days get a little bit longer? (Feel me)
日子更加漫長沉重?

Nights get a little bit colder? (Feel me)
夜晚更加嚴寒?

Heartbeat a little bit louder?
心感到更加不安?

Hah-ah-ah-ah-oh



Feel me (Feel me)
感受到我(我仍在身旁)

Feel me (Hah-ah-ah-ah-oh, feel me)
陰魂不散

Feel me (Feel me)
思念著我(感受到我)


Every time your lips touch another
每當你親吻新歡

I want you to feel me
我想要你感到後悔

I want you to feel me
後悔放棄我們的美好

Every time you dance with somebody
每當你慢舞新歡

I want you to feel me
我想要你感受到我

I want you to feel me
感受到我的監視


Do your days get a little bit longer?
你的日子是否過得更加漫長沉重?

Nights get a little bit colder?
夜晚是否更加嚴寒?

Heartbeat a little bit louder?
心是否跳得更加緊張?

Hah-ah-ah-ah-oh (Do you feel me?)
你能感受到我嗎?

Days get a little bit longer? (Feel me)
日子更加漫長沉重?

Nights get a little bit colder? (Feel me)
夜晚更加嚴寒?

Heartbeat a little bit louder?
心感到更加不安?

Hah-ah-ah-ah-oh



Every time your lips touch another
每當你親吻新歡

Hah-ah-ah-ah-oh

Every time you dance with somebody
每當你慢舞新歡



延伸閱讀
  1. Rare歌詞翻譯
  2. Dance Again歌詞翻譯
  3. Look At Her Now歌詞翻譯
  4. Lose You To Love Me歌詞翻譯
  5. Ring歌詞翻譯
  6. Vulnerable歌詞翻譯
  7. People You Know歌詞翻譯
  8. Let Me Get Me歌詞翻譯
  9. Crowded Room歌詞翻譯
10. Kinda Crazy歌詞翻譯
11. Fun歌詞翻譯
12. Cut You Off歌詞翻譯
13. A Sweeter Place歌詞翻譯
14. Feel Me歌詞翻譯
15. Boyfriend歌詞翻譯
16. Souvenir歌詞翻譯
17. She歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。