2020年1月26日 星期日

Selena Gomez - Rare 歌詞翻譯

Selena Gomez - Rare 歌詞翻譯

Selena Gomez - Rare 歌詞翻譯


MV終於出來啦!還蠻美的吧!希望對方好好珍惜自己,看出自己的好。



Baby
寶貝

You've been so distant from me lately
最近的你感覺有些距離

And lately
而現在

Don’t even wanna call you "baby"
你甚至不我叫你"寶貝"


Saw us gettin' older (Older)
看著彼此慢慢變老

Burnin' toast in the toaster
每頓早餐都有對方陪伴

My ambitions were too high
但看來是我把理想設的太高

Waiting up for you upstairs (Upstairs)
在樓上等著想迎接你

Why you act like I’m not there?
你為何假裝看不見我

Baby, right now it feels like
寶貝 你現在給我的感覺就像


It feels like you don't care
感覺你什麼都不在乎

Why don't you recognize I'm so rare?
你怎麼能不易是到 我是 如此 珍貴

Always there
有應必達

You don't do the same for me, that's not fair
你不為我付出同等的耐心 這不公平

I don't have it all
我並不是一切的主宰

I'm not claiming to
我也不是說我想要

But I know that I’m special (So special), yeah
但我知道我是特別的

And I’ll bet there's somebody else out there
我敢打賭外頭還會有其他的人

To tell me I’m rare
會告訴我我是如此重要

To make me feel rare
讓我感覺到自己的獨特


Baby
寶貝

Don't make me count up all the reasons to stay with you
別讓我一一計較與你在一起的原因

No reason
沒什麼道理吧

Why you and I are not succeeding, ah-ah (Mmm, ah, ah)
為什麼我們無法細水長流


Saw us gettin' older (Oh)
看著彼此慢慢變老

Burnin' toast in the toaster (Ah-ha)
每頓早餐都有對方陪伴

My ambitions were too high (Too high)
但看來是我把理想設的太高

Waiting up for you upstairs (Upstairs)
在樓上等著迎接你

Why you act like I’m not there? (Ah-ha)
你為何假裝看不見我

Baby, right now it feels like (What?)
寶貝 你現在給我的感覺就像


It feels like you don't care
感覺你什麼都不在乎

Why don't you recognize I'm so rare? (I'm so rare)
你怎麼能不易是到 我是 如此 珍貴

Always there
隨傳隨到

You don't do the same for me, that's not fair
你不為我付出同等的耐心 這不公平

I don't have it all
我並不是一切的主宰

I'm not claiming to
我也不是說我想要

But I know that I'm special (So special), yeah
但我知道我是特別的

And I'll bet there's somebody else out there
我敢打賭外頭還會有其他的人

To tell me I'm rare
會告訴我我是如此重要

To make me feel rare (Yeah, yeah)
讓我感覺到自己的獨特


I'm not gonna beg for you
我不會苦苦向你哀求

I'm not gonna let you make me cry (Ah, nah nah, make me cry)
也不會讓自己為你流淚

Not getting enough from you (No-oh)
你滿足不了我了

Didn't you know I'm hard to find? (Find, hard to find)
難道你不知道我是千載難逢的珍品嗎?


Saw us gettin' older
看著彼此慢慢變老

Burnin' toast in the toaster
每頓早餐都有對方陪伴

My ambitions were too high(Too high)
但看來是我把理想設的太高

Waiting up for you upstairs
在樓上等著想迎接你

Why you act like I’m not there?
你為何假裝看不見我

Baby, right now it feels like
寶貝 你現在給我的感覺就像


It feels like you don't care (You don't care)
感覺你什麼都不在乎

Why don't you recognize I'm so rare? (So rare)
你怎麼能不易是到 我是 如此 珍貴

I'm always there
有應必達

You don't do the same for me, that's (That's) not (Not) fair
你不為我付出同等的耐心 這不公平

I don't have it all (I don't have it all)
我並不是一切的主宰

I'm not claiming to (I'm not claiming to)
我也不是說我想要

But I know that I'm special (So special), yeah
但我知道我是特別的

And I'll bet there's somebody else out there
我敢打賭外頭還會有其他的人

To tell me I'm rare
會告訴我我是如此重要

To make me feel rare (Ooh yeah)
讓我感覺到自己的獨特


Ah, ah (So rare)
如此珍稀

Rare
如此獨特

Ah, ah

Rare
如此珍貴



延伸閱讀
  1. Rare歌詞翻譯
  2. Dance Again歌詞翻譯
  3. Look At Her Now歌詞翻譯
  4. Lose You To Love Me歌詞翻譯
  5. Ring歌詞翻譯
  6. Vulnerable歌詞翻譯
  7. People You Know歌詞翻譯
  8. Let Me Get Me歌詞翻譯
  9. Crowded Room歌詞翻譯
10. Kinda Crazy歌詞翻譯
11. Fun歌詞翻譯
12. Cut You Off歌詞翻譯
13. A Sweeter Place歌詞翻譯
14. Feel Me歌詞翻譯
15. Boyfriend歌詞翻譯
16. Souvenir歌詞翻譯
17. She歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。