2020年2月7日 星期五

Niall Horan - No Judgement 歌詞翻譯

Niall Horan - No Judgement (沒有對錯)歌詞翻譯



Niall和小賈同時發新歌是怎樣啦!好吧!我決定先來聽Niall的,小賈的影片比較長...
還有,Niall的新專輯"Heartbreak weather"在三月13號發布,敬請期待吧!
預告




Barefoot and a bottle of wine
妳赤著腳 拿著一瓶酒

You can stay with me tonight
今晚妳或許可以和我過夜

You don't have to change when I'm around ya
與我在一起時妳能不受拘束地做自己

So go ahead and say what's on your mind, on your mind
所以儘管說出心裡的想法吧


When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有責備

You can get that from anyone else
我知道妳平時都為此小心警戒

You don't have to prove nothin'
妳不需要證明什麼

You can just be yourself
妳可以放心作自己

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有對錯

We can get that from everyone else
我們平時就已面對夠多眼光了

And we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力


Mm, we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

Mm, when you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力


I get us breakfast in the morning
我們可以來個簡單的早餐約會

Or you can slip out in the night
或是妳趁著晚涼偷偷來看我

You don't have to give me a warning
妳不需要處處警惕

'Cause we both got nothing to hide, nothing to hide
因為我們沒什麼見不得人的事 沒有隱藏


Even though we don't talk for a couple of months, yeah
就算我們的交情還不算深

It's like we didn't lose any time
但每次見到妳都是嶄新的一刻

I can be your lover or your shoulder to cry on
我可以成為你的情人 或是一個得以宣洩的窗口

You can be whoever you like, oh
妳也可以保持妳想要的樣子


When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有責備

You can get that from anyone else
我知道妳平時都為此小心警戒

You don't have to prove nothin'
妳不需要證明什麼

You can just be yourself
妳可以放心作自己

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有對錯

We can get that from everyone else
我們平時就已面對夠多眼光了

And we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力


Mm, we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

Mm, when you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力


I hope we never change
我希望我們永遠不會改變

Even though we both know that we'll move on again
即使彼此都很清楚對方最終會另結新歡

I'll keep your secrets safe
我會守護著妳的秘密

Until the time we both find ourselves alone again, oh
直到我們都再次過著空虛的單身生活


When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有責備

You can get that from anyone else
我知道妳平時都為此小心警戒

You don't have to prove nothin'
妳不需要證明什麼

You can just be yourself
妳可以放心作自己

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有對錯

We can get that from everyone else
我們平時就已面對夠多眼光了

And we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力


And we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力

And we don't have to prove nothin'
我們不需要證明什麼

When you're with me, no judgement
當妳與我在一起時 不會有壓力



Even though we don't talk for a couple of months, yeah
這句是指認識不久對吧?還是很久沒說話?抱歉文法不好...



延伸閱讀:
  1. Heartbreak Weather 歌詞翻譯
  2. Black And White 歌詞翻譯
  3. Dear Patience 歌詞翻譯
  4. Bend The Rules 歌詞翻譯
  5. Small Talk 歌詞翻譯
  6. Nice To Meet Ya 歌詞翻譯
  7. Put A Little Love On Me 歌詞翻譯
  8. Arms Of A Stranger 歌詞翻譯
  9. Everywhere 歌詞翻譯
10. Cross Your Mind 歌詞翻譯
11. New Angel 歌詞翻譯
12. No Judgement 歌詞翻譯
13. San Francisco 歌詞翻譯
14. Still 歌詞翻譯


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。