2020年3月27日 星期五

Niall Horan-Arms Of A Stranger 歌詞翻譯

Niall Horan-Arms Of A Stranger 歌詞翻譯


lovers in the dark這句意思可能有點像是Adele的love in the dark,其實這有點抽象,丟給你們自己理解(我太懶了😓),結果滑了一下留言,大家只在讚Niall的琴技。

預告

若翻譯有誤,麻煩留言或私訊通知



I never thought that I would find out
我從沒想過我會發現

We were just lovers in the dark
我們只是黑暗中的戀人

You've known someone for a long time
當你認識一個人許久

But you never really know who they are
卻無法了解她

It feels like it was only last week
感覺不過上周

I was trippin' right into your heart
我才搖搖晃晃闖進妳心裡

If we're not gonna do this honestly
若我們不誠實以對

Baby, won't you give me back what you took apart?
寶貝 為何不給我妳奪走的心


When I was on my knees in the darkness
當我在暗中為妳屈膝下跪

Yeah, you'd be there to break my fall
妳總會在那兒 阻擋我的熱情墜落

But now, I'm lyin' here so helpless
現在 我無力地躺在這裡

But somehow, I just still want more
一種奇怪的感覺 告訴我我還想要更多


You left me with nothing
妳什麼都沒留下

Now I'm lyin' in the arms of a stranger
現在的我只不過依偎在陌生人的懷裡

But why do I think of you?
但我為何還想著妳?

You left me with nothing
妳奪走了我的一切

Now I'm lookin' in the eyes of a stranger
現在的我 只能注視著一個陌生人的眼眸

Just tryna get over you
試圖放下向前走

Yeah, you left me with nothing
妳什麼也沒留下


I chase an old love just to feel loved
我追尋著昔日情 希望有被愛的感覺

But it gave me nothin' that was real
但她給我的感覺並不真實

No matter what I give, it's not enough
不管我付出了多少 總是不夠

But I guess I'm holdin' onto you still
但我猜我還是會好好抓牢妳


When I was on my knees in the darkness
當我在暗中為妳屈膝下跪

Yeah, you'd be there to break my fall
妳總會在那兒 阻擋我的熱情墜落

But now, I'm lyin' here so helpless
現在 我無力地躺在這裡

But somehow, I just still want more
一種奇怪的感覺 告訴我我還想要更多


You left me with nothing
妳什麼都沒留下

Now I'm lyin' in the arms of a stranger
現在的我只不過依偎在陌生人的懷裡

But why do I think of you?
但我為何還想著妳?

You left me with nothing
妳奪走了我的一切

Now I'm lookin' in the eyes of a stranger
現在的我 只能注視著一個陌生人的眼眸

Just tryna get over you
試圖放下向前走

Yeah, you left me with nothing
妳什麼也沒留下


Standin' out in the crowd
站在熙攘人群中

Nobody can hear me now
沒有人能聽得見我的嘶吼

I'm tryna get over you
我正試著放下妳

Standin' out in the crowd
站在熙攘人群中

If only you could see me now
若妳能看到我

I'm tryna get over you
我正試著放下妳


You left me with nothing
妳什麼都沒留下

Now I'm lyin' in the arms of a stranger
現在的我只不過依偎在陌生人的懷裡

But why do I think of you?
但我為何還想著妳?

You left me with nothing
妳奪走了我的一切

Now I'm lookin' in the eyes of a stranger
現在的我 只能注視著一個陌生人的眼眸

Just tryna get over you
試圖放下向前走

Yeah, you left me with nothing
妳什麼也沒留下

You left me with nothing, yeah
妳什麼都沒留下

You left me with nothing
妳什麼都沒留下

And now I'm lookin' in the eyes of a stranger
現在的我 只能注視著一個陌生人的眼眸

Just tryna get over you
試圖放下向前走

Yeah, you left me with nothing
妳奪走了我的一切

You left me with nothing
什麼都沒留下



break my fall 減弱落勢



延伸閱讀:
  1. Heartbreak Weather 歌詞翻譯
  2. Black And White 歌詞翻譯
  3. Dear Patience 歌詞翻譯
  4. Bend The Rules 歌詞翻譯
  5. Small Talk 歌詞翻譯
  6. Nice To Meet Ya 歌詞翻譯
  7. Put A Little Love On Me 歌詞翻譯
  8. Arms Of A Stranger 歌詞翻譯
  9. Everywhere 歌詞翻譯
10. Cross Your Mind 歌詞翻譯
11. New Angel 歌詞翻譯
12. No Judgement 歌詞翻譯
13. San Francisco 歌詞翻譯
14. Still 歌詞翻譯



沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。