2020年3月1日 星期日

Alfred García ft. Pavvla-Wonder歌詞翻譯

Alfred García ft. Pavvla-Wonder 歌詞翻譯

Alfred García ft. Pavvla-Wonder 歌詞翻譯


男聲為Alfred García,女聲為Pavvla,我是不太懂歌詞在說啥啦(英文太爛~)Genius也沒有解釋,想看Youtube上的留言卻被西班牙文洗版~~~




I think of you
我想著你

Everytime a plane flies over me
每當飛機飛過我的身體

And I live next to the little airports creek
我住在機場旁的小溪邊

And I play in the sand with my grandpa on the beach
和爺爺玩著川邊的細沙

All the week
樂此不疲

And I walk on a mind-blowing stop sign
走著走著 前方有個停止站牌

And this hurts me now there's not a sign
令人心碎的是 它不會為我指引

And I create an account on Tinder to try to find
我在Tinder上創了個帳號試圖找尋什麼

But they find me before I start to climb
但每當我還沒開始時便被關注


And I wonder if you wonder about me
我想著你是否也想過我

Do you think of all the things we did when we were free?
你是否也思念著當我們還是自由之身時一起做的事?

And I wonder if you wonder too
我也想著你是否仍掛念著我

And I wonder if you wonder about me
我想著你是否也想過我

(And I wonder if you wonder about me)
我想著你是否也想過我


On the main street
在大街上

A bomb made us grow faster than a click
火藥使我們成長 比任何教材還有效率

An innocent child happened to be
一個無辜的孩子

A murderer of innocents living a lie killing the street
是個活在謊言中的兇手

And I wonder how...
我想著到底是要如何...

How did all these things happen without you by my side?
阻止這場混亂 當你不在我身旁


And I wonder if you wonder about me
我想著你是否也想過我

Do you think of all the things we did when we were free?
你是否也思念著當我們還是自由之身時一起做的事?

And I wonder if you wonder too
我也想著你是否仍掛念著我

And I wonder if you wonder about me
我想著你是否也想過我


And I wonder if you wonder about me
我想著你是否也想過我



mind-blowing 令人印象深刻的

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。