2020年3月4日 星期三

Meiko - Be Mine 歌詞翻譯

Meiko - Be Mine (成為我的)歌詞翻譯

Meiko - Be Mine (成為我的)歌詞翻譯


嗯~我比較喜歡Bad Thing...這首歌比較有熱音社的感覺。



I take a sip of the bottle
我喝了一口酒

It’s my remedy
這是我的情傷療法

And I know that it is a problem
我知道酗酒是個問題

I’m dealing with it on the daily
我每天都在處理這個問題

I’m so upset ’cause you’re not here
你不再這裡 害我好難過

Like you’re supposed to be
該難過的本是你

And I cannot let you know
但我不能讓你知道我在為你流淚

I am driving myself crazy
這讓我及近崩潰


I need you, need you
我需要你 需要你

To come and see about me babe, me babe
來這裡看我過得如何寶貝 寶貝

I’ve been waiting here all this time
我一直在這裡等著你

For you to come and be mine, be mine
等著你來讓我擁有你 擁有你


I need you, need you
我需要你 需要你

To come and see about me babe, me babe
來這裡看我過得如何寶貝 寶貝

I’ve been waiting here all this time
我一直在這裡等著你

For you to come and be mine, be mine
等著你來讓我擁有你 擁有你


So this is love
所以這是愛

Well it’s not
嗯 這不是

The way I thought it’d be
我期望方式

’Cause I’m dreaming of
因我正幻想著

A life where you’re not
一個你在不遠處

So far away from me
的生活

I miss your touch
我想念你的撫摸

And I want some kind of a relief
而我想要某種解脫

I want you here and now
我想要你在我身旁

I want it all somehow
這就是我現在所想的


I need you, need you
我需要你 需要你

To come and see about me babe, me babe
來這裡看我過得如何寶貝 寶貝

I’ve been waiting here all this time
我一直在這裡等著你

For you to come and be mine, be mine
等著你來讓我擁有你 擁有你


I need you, need you
我需要你 需要你

To come and see about me babe, me babe
來這裡看我過得如何寶貝 寶貝

I’ve been waiting here all this time
我一直在這裡等著你

For you to come and be mine, be mine
等著你來讓我擁有你 擁有你


Be mine, oh
成為我的

Be mine, oh
我的

Be mine, oh
成為我的

Be mine
我的


Oh, what’s the use, I’m through
噢 這有什麼用 我受夠了

Sick and tired of being blue
厭倦了憂慮的心情

When all I want is you
當我想的全是你

To come and give it to me
來我這裡給我所有的愛

Like you wanna do
像你也有著這股衝動


I need you, need you
我需要你 需要你

To come and see about me babe, me babe
來這裡看我過得如何寶貝 寶貝

I’ve been waiting here all this time
我一直在這裡等著你

For you to come and be mine, be mine
等著你來讓我擁有你 擁有你


I need you, need you
我需要你 需要你

To come and see about me babe, me babe
來這裡看我過得如何寶貝 寶貝

I’ve been waiting here all this time
我一直在這裡等著你

For you to come and be mine, be mine
等著你來讓我擁有你 擁有你


Be mine
成為我的

Be mine...
我的


remedy 補救(辦法)

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。