2020年3月1日 星期日

Plumb-Invisible 歌詞翻譯

Plumb-Invisible 歌詞翻譯



這是一首歌詞沒什麼意義的歌,但聽起來挺有氣勢的。



I'm sick and then I'm well
我表面破碎但心智堅強

So full, so empty still
多麼充實 也多麼空虛

You leave me wanting
你讓我有所求

Oh tell me where'd you go
告訴我你去了哪裡

Don't be invisible
別總是躲我

Cause I am reaching
因為你是逃不了的


Save me
救我

Go on break the glass
衝破一切枷鎖

Take me
抓住我

I'm never going back
我不願再拘束

No


Oh oh oh oh...

(Save me)
(救我)


Here on the other side
在這的另一處

Oh there's no place to hide
沒有地方可供躲藏

My heart is racing
我的心跳正在加速

Hold me, take me in
抓住我 帶我離開

Without you I can't live
少了你我無法生存於

Gravity's pulling
壓力的負荷下


Save me
救我

It's our only chance
這是我們唯一的機會

Take me
帶我走

There's no going back
一切都不會如從前

Oh oh oh oh...

(Save me)
(救我)


I cannot see you
我無法看見你

But I can feel you
但我能感受到你的存在

I just wanna be with you
我只想和你在一起

I've nowhere else to go
我已無處可去

I've nowhere else to go
無處可去


Oh oh oh oh...

(Save me)
(救我)

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。