2020年6月12日 星期五

Bruno Major-She Chose Me 歌詞翻譯

Bruno Major-She Chose Me (她選擇了我)歌詞翻譯


愛就是愛呀!不管是什麼樣子、什麼性格、什麼性別(?)、有什麼想法,都有人喜歡呀!自己喜歡對方,對方也喜歡你,這是何等幸運呀!!看來歌手可能找到人生中摯愛囉~好羨慕~~XD



Not much to talk to, I know how I look
沒什麼好說的 我知道自己的長相

What I know about life comes out of a book
我對世界的認知 皆出自於一本書

But of all of the people there are in the world
但在塵世間茫茫人海中

She chose me
她選擇了我


Most of my life I've been on my own
大半人生 我都自己一個人過

Whatever I did, I did it alone
不管做什麼 都是一個人

And then she came along, now I'm not alone
接著她的降臨 我的生命不再孤單

Since she chose me
因為她選擇了我


Every night, I thank the lucky stars above me
每個夜晚 我感謝頭頂上的幸運星星

Someone as beautiful as she could really love me
怎麼會有個這麼漂亮的人愛著我

And she really loves me
而且她真的真的很愛我


From time to time, I ask myself
時不時 我問自己

Why was it I and nobody else?
為什麼是我?

The most beautiful girl that I'd ever seen
最美麗的女孩 使我前所未有的心動

And she chose me
竟然選擇了我


And she really loves me
而且她真的真的很愛我


From time to time, I ask myself
時不時 我問自己

Why was it I and not someone else?
為什麼是我?

The most beautiful girl in all of the world
最美麗的女孩 勝過世界萬物

And she chose me
竟然選擇了我

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。