2020年6月4日 星期四

Natalia Druyts-I Want You Back 歌詞翻譯

Natalia Druyts-I Want You Back (我要你回來)歌詞翻譯


這歌手不知道像了誰,加上這首歌還蠻好聽的,讓我跑上來翻譯,然後15分鐘翻完^^a



Every night's some million years
明明一晚 為何似已過千萬年

Since we're not together
我們已不在一起

Time is crawlin'...crawlin'
時間過得好慢 好漫長

Told myself I wouldn't call
忍住打電話給你的慾望

Should've known better
早該知道的 早有警惕的

Cause I'm fallin'... I'm fallin'
當我意識到自己正一步一步墜落情網


Catch my heart before it shatters
在這顆心破碎前好好呵護吧

And make me live again
讓我有如重獲新生


If you think baby after so long
若你認為過了這段歲月

That I'm over you, baby you're so wrong
我會漸漸淡忘彼此的感情 你真是錯得離譜

I want you back
我仍想要你回來

Every time I kiss, I still kiss you
每次擁吻新歡 我仍當他是你

No matter who it is, I still miss you
不管是誰 我仍想念著你

I want you back in my life
我好想要你回到我的生活

I want you back in my life
我好渴望再次擁有你的陪伴


Don't know how it's been for you
好奇這段日子你怎麼過

Are you seeing someone
你是否也另結新歡

Just tell me, are you happy ?
告訴我 你快樂嗎?

It's good to hear your voice again
再次聽到你的聲音真不錯

Better if you tell me you still want me
若是說你還想要我便更好了

'Cause you still have me
因為你從沒失去我

You're the one thing that matters
你是我生命中最重要的人

Do I matter too ?
那我在你心中又是何等地位?


If you think baby after so long
若你認為過了這段歲月

That I'm over you, baby you're so wrong
我會漸漸淡忘彼此的感情 你真是錯得離譜

I want you back
我仍想要你回來

Every time I kiss, I still kiss you
每次擁吻新歡 我仍當他是你

No matter who it is, I still miss you
不管是誰 我仍想念著你

I want you back in my life
我好想要你回到我的生活

I want you back in my life
我好渴望再次擁有你的陪伴


Ooh, Maybe I'm living in dreamland
也許我活在夢境中

Asking for a slap in the face
誰來打醒昏昏的我

But I just had to call you
但我還是得打給你

Just in case, just in case
萬一...萬一...


Catch my heart before it shatters
在這顆心破碎前好好把握吧

And make me live again
讓我有如重獲新生


If you think baby after so long
若你認為過了這段歲月

That I'm over you, baby you're so wrong
我會漸漸淡忘彼此的感情 你真是錯得離譜

I want you back
我仍想要你回來

Every time I kiss, I still kiss you
每次擁吻新歡 我仍當他是你

No matter who it is, I still miss you
不管是誰 我仍想念著你

I want you back
我想要你回來


If you think baby after so long
若你認為過了這段歲月

That I'm over you, baby you're so wrong
我會漸漸淡忘彼此的感情 你真是錯得離譜

I want you back in my life
我好想要你回到我的生活

I want you back in my life
我好渴望再次擁有你的陪伴

I want you back
我要你回來

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。