2019年9月28日 星期六

Diplo Presents: Thomas Wesley - Lonely (with Jonas Brothers) 歌詞翻譯

Diplo Presents: Thomas Wesley - Lonely(with Jonas Brothers) (沒必要變得孤單) 歌詞翻譯


Diplo Presents: Thomas Wesley - Lonely(with Jonas Brothers) (沒必要變得孤單) 歌詞翻譯




為Jonas Brothers翻譯了這首歌,感覺他們合體後廣與音樂界個歌手(DJ)合作,我個人偏愛Joe,但喜歡Nick的人好像比較多啊!
Thomas Wesley: Joe和Sophie的婚禮...我來開個直播好了~
Joe: 人家要低調啦!不理你了!生氣氣😤
MV結局...


[JOE]
Wanna ride with you till the wheels fall off
想要騎著重機帶妳旅遊直到爆胎(??

Until we're running out of road
直到末路盡頭

Wanna dance with you till the music stops
想要與妳共舞直到音樂停止

Until we got no place to go
直到逛遍世界每個角落



[NICK]
Everybody needs a place to hide
每個人都需要自己的空間

This don't have to be a bumpy ride
這不必是個充滿顛簸的旅程

I think we should be alone tonight
我認為今晚該自己一人待

Because we don't have to be lonely
因為我們不一定要孤單

Everybody needs some company
每個人都需要夥伴

Let's talk about it over one more drink
喝一杯後再說吧

I think you should be alone with me
我覺得妳應該要跟我在一起

Because we don't have to be lonely
因為我們沒必要忍受孤獨


[JOE]
Don't have to be lonely(x4)
沒必要忍受孤獨


[JOE]
Wanna ride with you till the world stands still
想要騎著重機帶妳旅遊直到地球停止運轉

Like there's no one else but us
像世界只剩我們倆

Wanna dance with you until we can't stand up
想要與妳共舞直到軟腳

Until we both give into love
直到我們深陷共同交織的情海


[NICK]
Everybody needs a place to hide
每個人都需要自己的空間

This don't have to be a bumpy ride
這不必是個充滿顛簸的旅程

I think we should be alone tonight
我認為今晚該自己一人待

Because we don't have to be lonely
因為我們不一定要孤單

Everybody needs some company
每個人都需要夥伴

Let's talk about it over one more drink
喝一杯後再說吧

I think you should be alone with me
我覺得妳應該要跟我在一起

Because we don't have to be lonely
因為我們沒必要忍受孤獨



[JOE]
Don't have to be lonely(x4)
沒必要忍受孤獨



[JOE&NICK]
Wanna ride with you till the wheels fall off
想要騎著重機帶妳旅遊直到爆胎

Until we're running out of road
直到末路盡頭


Jonas Brothers - Love Her 歌詞翻譯
Ed Sheeran - No Love For The lonely (feat. Ariana Grande) 歌詞翻譯


沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。