2019年9月2日 星期一

Demi Lovato - Concentrate 歌詞翻譯

Demi Lovato - Concentrate (專心)歌詞翻譯

Demi Lovato - Concentrate (專心)歌詞翻譯


天啊!有點成人
爆好聽,我覺得這首可以跟同專輯的"Hitchhiker"和"Ruin the friendship"一起搭著唱


Bottles of Merlot, I can't stand up now
海洛葡萄酒使我無法起身

Boy, you got me feeling so weak
男孩啊 你讓我變得如此虛弱

Your ocean was drowning me, arms
大海般的藍色眼睛使我深陷其中

wrapped around me
用那結實的雙臂將我緊緊還在你的胸前

Now I'm getting in too deep
實在是無法自拔啦

Not falling cause I want to
戀愛不是出自慾望

Baby, you keep pushing me
寶貝 那是你不斷刺激的的結果啊

Don't love you cause I need to, but it's everything you do to me, yeah
得告訴自己不能因此墜入情海,但你的所作所為真是~



Make music when you're moanin'
我的歌聲配上你的聲吟

From night until the morning
徹夜不休

Just tell me when you're ready
等你準備好時來告訴我吧

And Imma paint your body with my lips
而我會用性感的雙唇彩繪你的身軀



Baby, I'll do anything you want
寶貝 我會為了你做任何事

Lock me down like I'm your slave
囚著我 我會享受著禁錮之愛

'Cause ooh, when you're done with me
因為 噢 那真是太爽了

I can't even concentrate, concentrate
我實在無法專心

Ooh, I can’t even concentrate
我實在無法專心

No, hey, yeah



Drag of a cigarette, sheets are all soaking wet
叼著一根香菸,床單被愛液染濕

Coldplay on the radio
電台播著酷玩樂團的熱曲

You keep running through my head
你在我腦中一圈一圈迴盪

Wanna do it again, we can take it nice and slow
可以再做一次嗎?這一次溫柔一點 慢一點


Make music when you're moanin'
我的歌聲配上你的聲吟

From night until the morning
徹夜不休

Just tell me when you're ready
等你準備好時來告訴我吧

And Imma paint your body with my lips
而我會用性感的雙唇彩繪你的身軀


Baby, I'll do anything you want
寶貝 我會為了你做任何事

Lock me down like I'm your slave
囚著我 我會享受著禁錮之愛

'Cause ooh, when you're done with me
因為 噢 那真是太爽了

I can't even concentrate, concentrate
我實在無法專心

Ooh, I can’t even concentrate
我實在無法專心

(Yeah) I can't concentrate
我實在無法專心

(Yeah) What you do to me, baby
你對我做的事

(Yeah) Ooh

Baby, I'll do anything you want
寶貝 我會為了你做任何事

Lock me down like your slave
囚著我 我會享受著禁錮之愛

'Cause ooh, when you're done with me
因為 噢 那真是太爽了

I can't even concentrate(x4)
我實在無法專心


延伸閱讀:

沒有留言:

張貼留言

若覺得我的翻譯有什麼問題(我常常出錯所以不要害怕,可以大家一起討論),或是有什麼雜七雜八的話想跟我說的都歡迎留言喔~還有,如果要聊天的話可以加Twitter,我也會追蹤的。